lördag 13 oktober 2012

När allt bara är sådär fantastikt...

Jaa... Vad ska man säga? Kan det bli bättre nu eller? Behöver en lista igen tror jag!

1. JAG ÄR FRISK!!
2. Jag har tränat två dagar i rad.
3. JAG ÄR FORTFARANDE FRISK!
4. Jag får snaaaaart åka till Thailand!
5. Jag vann nyss på triss =)
6. Jag har ett jobb, även om två månader.
7. Jag har typ tre månader på mig att komma i form igen tills Thailand =))

Ja, jag blev ju inte miljonär idag. Men att vinna 60 pix är bättre än att inte vinna alls =))

Va nere i polisgymet idag och testade mitt nya fina egenkomponerade fyspass. Variant lättare, men jag vill inte gå ut för hårt för att sen bli sjuk igen... Med andra ord så blev gjorde jag ett pass där mina tre-månaders-latmask-fettvalkar fick röra på sig men utan att det blev allt för anstängade ;) Blev dock en mindre ändring efter lite råd å tips! I slutänden blev det så här:

Uppvärmning:
3x2 min hopprep
1 min "strechvila" mellan

Varv:
Benlyft x10
Knäböj x10
Sneda situps med viktskiva x20
Utfall x10
Fällkniven x10
Burpees x10

Körde tre varv med ca 1 min vila mellan å det blev alldeles lagom =) Avslutade med 300 sparkar, sen hanns det inte mer! Å igår blev det ett lättare pass med en kollega. Lite lättare sparring, massa nya knep å lite fulslag ;) Tack!

Imorgon blir det en vilodag. Måste se hur kroppen reagerar när den får lite vila! Är lite nervös nu i förkylningstider när alla på jobbet går å snörvlar att jag ska åka på en till förkylning, men får väl hålla tummarna att jag klarar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar