onsdag 10 oktober 2012

Nu jävlar!

Thailand närmar sig med stormsteg! Jag längtar så sjuuukt jävla mycket att det är helt galet! Men nu har jag iaf beställt biljetten hem. Inte något jag velat göra om jag ska vara helt ärlig, men vafan... Ibland så måste man. Jag e rätt less på min vardag, less på att gå upp tidigt på morgonen, less på att vara sjuk, less på att inte få träna, less som fan. Men just nu är det fokus som gäller! Fokus på jobb. Måste övertala rangeringen att jag måste få jobba =P

RIIING MIIG!! MÅSTE JOBBA!!

Typ =P Tyvärr är vi väl inte av samma åsikt... Haha! Äh, det löser sig. Utöver längtan till Thailand så rullar det mesta på. Har fått fast anställning nu, ÄNTLIGEN! Bilen står fortfarande still, hojen har fått gå in i ide för i år. Träningen har inte kunnat bli av på snart tre månader. Har varit ganska duktig med kosten. Endast +2 kg på nästan tre månader, helt ok om man heter Ellen ^^ Ska testa att ge mig ut i spåret idag, se vad kroppen säger. Vila imorgon och om allt vill sig väl så blir det någon form av träning på fredag och söndag också! Söndag är ju jobbhelg, så en sväng ner och köra funktionell träning i polisens gymsal ser ut att vara en bra plan  =)) Så jäkla bra att vi har tillgång till en stor och fin gymsal! Tror dock att jag ska slå till på ett par boxarskor. Det är omständigt att dra ut alla mattor där nere o golvet i sig är ganska smutsigt och stenhårt... Å när jag kommer hem från Thailand igen så tänkte jag investera i en CML (en TRX fast ett annat märke) som ska få följa med till jobbet ibland =) Just nu så blir det bara hopprepet och gymmattan som får följa med!

Well, nu blir det nog till att pyssla hemma! Städa, diska och tvätta på denna härliga lediga dag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar