tisdag 30 oktober 2012

Svagast AB!

Sitter på tåget på väg hem från Jill. Jisses va den människan kan konsten att plåga muskler! Mycket bra :))

Många roliga saker upptäcktes på dagens pass. Den absolut bästa och också mest förvånande upptäckte. Va att min axel plötsligt börjat fungera igen. Upp å ner med kettlebellsen som ingenting. 10 lyft kändes nästan löjligt enkelt! Måste tillägga att innan jag började med "behandling" och rehab så klarade jag knappt fyra! GO MIN AXEL!!!

Upptäckte även att jag är SÄMST på sidoutfall. Jisses, visste inte om jag skulle skratta för att jag ramlade runt så mycket eller gråta för att jag e så klen. Bestämde mig för att flina lite och försöka göra nästa bättre. Helt klart något jag måste lägga in i mina lunchpass!

Jaa, sen är väl iofs detta varken en nyhet eller en upptäckt jag gjorde idag, men världens klenaste kropp ägs av mig! Har bara en sak att säga till er mina svaga muskler, jag kommer SÅ plåga ihjäl er tills ni e precis så starka som jag säger åt er att vara!! Så de så... Nu vet ni det!

Annars så va det bara att kämpa på! Börjar bli bättre på knäböj. Fuskar fortfarande en del. Omedvetet of course, but still. Ska tillbaka till naprapaten på torsdag så efter det blir det till att vila axeln resten av veckan. Högst troligt iaf å då blir det nog bra att öva på lite sånt där som sidoutfall och knäböj ;) JAG vill bestämma hur mycket jag ska orka, inte mina töntiga klenismusler...

I vilket fall så överlevde jag dagens pass den här gången också! Lite kramp/sendrag i vaden någonstans mot slutet, men va fan! Imorgon blir det FC och på torsdag blir det vila! Wihoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar