tisdag 2 oktober 2012

Mental förberedelse...

Tänkte att jag skulle gå å lägga mig tidigt idag för att orka med morgondagen. Det går dock inte så bra med den planen... Har visserligen gått å lagt mig, men kan naturligtvis inte sova. Vill inte att det ska bli onsdag. Vill inte vakna upp till en så svart dag. Minuterna har sniglat sig fram.

Det är mycket som spinner runt i min hjärna just nu. Mycket som håller på att förändra sig. Mycket som är ovisst och osäkert. Men allt sånt försvinner vid tanken på vad det är för dag imorgon. Hur ska vi orka jobba? Kommer vi få tid att sörja? 11 timmar ska avklaras på jobbet imorgon och jag undrar hur i hela fridens namn jag ska orka?!

Mental förberedelse... Det är det enda jag kan komma på. Ingenting kan lindra. Ingenting kan göra det enklare. Bara att bita ihop, minnas och köra på... Tung dag för oss alla imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar