onsdag 15 augusti 2012

WIhoooo!

Vaknade upp idag och är SÅ mycket bättre i halsen! Har rätt ont i huvudet, men det är nog pga den idiotiska träningsvärken i nacken. Brukar få huvudvärk av sånt... Så idag tänker jag vila från FC! Inte helt hundra i halsen och har träningsvärk i större delar av kroppen! Lite synd med tanke på att det är match träning ikväll, men vill bli bra i halsen först. Borde inte ha tränat igår, men hade ju PT-pass inbokat. Blir nog dock en cykeltur ikväll bara för att =) Måste ju kolla så att cykeln funkar inför morgondagens strapats ;)

Måste åka till Handen idag också. Ska ju på bröllop på lördag och tänkte faktiskt investera i en ny klänning. Kan ju vara kul att inte alltid ha samma som jag haft vid de två senaste bröllopen ;) Borde gå å klippa mig också, men det hinns nog inte med!

MEn nu ska jag nog äta lite frulle och sen börja fixa lite här hemma! Hänga tvätt, laga lunchlådor och mellisar =)

Ha en bra solig dag alla!!




Min aströtta fiskisse ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar