onsdag 29 augusti 2012

Back in the Game!!

Invigde dagen med ett bröst/arm pass på gymet! Det märks att det va länge sen jag va där, ha ha! Men jag kämpade på och gjorde mina rundor och nu sitter jag på tåget å skakar i armarna! Hehe...

Träffade min mamma på gymet också. Hon ska ju ställa upp i ett thrilaton på lördag och är SJUUUUKT nervös! Det är alltså DÄRIFRÅN mina kassa tävlingsnerver kommer ifrån ;) Vi pratade lite om uppladdning inför loppet och vad hon ska äta på lördag. Nån som har nåt bra upplägg? Loppet startar 12.00 och hon har svårt att äta ordentlig mat, mer än frukost, samma dag. Förslag någon?

Men nu ska jag jobba mig lite! Tänkte trycka in en joggingtur på lunchen idag också. Å ikväll blir det FC. Kommer somna gott ikväll å något säger mig att jag kommer ha fin träningsvärk imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar