måndag 13 augusti 2012

Dags att avslöja lite tissel ;)

Som ni vet så har jag tisslat runt lite utan att berätta vad som är på gång. Men idag kan jag avslöja att jag skaffat mig en ny PT :)) Har inte varit 110% nöjd med den jag haft så tog beslutet att testa vingarna på annat håll! Å gud så bra det blev! Alex är bra, men Jill är grym!

Vissa människor är man bättre i kombination med än andra, helt enkelt. Jag passar helt enkelt bättre in på Jills upplägg.

Så idag började jag träningsdagen med "lite" sparring med Kristian på klubben. 15 ronder à 2 min. Jag dog rätt fort... Försökte att inte ge upp. Fick panik. Kastade ut det första jag kom på. Men några saker var annorlunda. Jag blev inte arg, jag blev inte så där löjligt frustrerad som jag brukar bli och jag kunde verkligen ta in informationen som gavs mig. Jag fick spö, som fan. Men det gick ändå bra! Min mentala utveckling går bra nu! Haha! Nu är det bara att gå in stenhårt för den tekniska och fysiska utvecklingen ;))

Filmade dessutom allt. Kikade igenom alla filmer med Kristian innan jag begav mig mot nästa pass. Just det, passet med Jill!

Eftersom det va första passet så blev det mycket att hon kollade vad jag kunde. Massa teknikträning och fys som avslut. Sjukt bra pass! Har äntligen hittat den där känslan jag letat efter ett tag nu. Livet är förjävla trevligt ibland...


Jag och Kristian efter dagens 15 ronder =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar