onsdag 8 augusti 2012

The night from hell...

Jepp, inte sovit många minuter inatt... Alldeles för många saker som snurrade i huvudet! Tävlingen, jobbet, träningen, kvällens möte... Ja, det mesta for runt i 280 i min skalle hela natten! Som tur va hade jag iaf en katt på magen som mer än gärna höll mig sällskap! Katt nummer två låg på mitt ben och katt nummer tre låg i sängen men en liten bit ifrån och höll utkik efter myggor. Haha! Måste vara därför vi har en myggfri lägenhet, jag har en levande myggfångare! Tack fisarna ^^




Vid halv fem så gav jag iaf upp och gav mig ut för att bemästra backen from hell. Jag hatar den, men det är bara att köra på! 10 vändor tog jag mig för att klara av innan det va dags att bege sig hemåt. Nu har jag spaghettiben kan jag säga! Haha!

Ja ja, lite frulle på det här så blir det nog bra =) Å ikväll ska jag in till medis efter jobbet och lokalisera "pölsemannen", vafan nu DET kan vara, och möta upp någon som kanske kan bli en framtida hjälp. Återkommer om det ikväll eller imorgon ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar