fredag 3 augusti 2012

Villrådig utav bara h-vete...

Faktiskt... Ni som känner mig vet ju att när jag fått för mig något så vill jag göra det NU! Inte imorgon, utan nu! Just nu rör detta, såklart, träningen. Vill komma igång med tävlandet ordentligt! Väntar just nu på mitt nya tävlingskort och håller alla tummar för att det kommer i tid till 29 september!

MEN! Jag känner att jag sitter fast lite och vill jag tävla så vill jag ha hela konceptet. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig framåt just nu. Det har knappt hunnits med någon sparring alls i sommar. Har ju bara funnits ett pass i veckan under sommaren och det har legat på söndagar å jag jobbar ju varannan söndag... Mutter... Har börjat med PT-pass med Alex på klubben och de är ju såklart sjukt givande! Men jag vill mer, som vanligt... Har kikat lite efter PT-tränare utanför klubben men har inte riktigt tagit steget.

Igår läste jag ett inlägg på en klubbkompis blogg att hon tagit steget jag så länge funderat på. Hon hade kontaktat Jill Idh och verkade sjukt nöjd över det beslutet. Visserligen har de bara träffats en gång och planerat, men det är just det jag känner att jag saknar, planering. Ett upplägg. Ska höra med henne lite närmare om det där... Ska även höra med de på klubben om de kan hjälpa mig också. Så Camilla, om du läser detta så berätta för mig hur du hittade/fastnade för Jill och hur det verkar!! Du e ku värsta massa skadad nu så vi ses ju "aldrig" ;) Å Kristian, Dick eller Gigi, bered er på 1000 frågors quiz på måndag! Haha!

Någon annan som har nåt tips?! Jag är som sagt sjukt villrådig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar