onsdag 1 augusti 2012

När dagen bara kan bli bättre!

Har egentligen haft en bra dag, faktiskt! Trots det har jag varit på ett riktigt tråkigt humör... En gång i månaden är man dock ursäktad för sånt ;) Har försökt hålla humöret uppe men det har gått sådär. Har mest varit irriterad och lättretlig. Å framåt eftermiddagen började det att krypa i hela kroppen, ville inget hellre än att få träna lite! Så direkt efter jobbet tog jag mitt dåliga humör och gick till FC! Det tog inte många minuter innan jag blev på bättre humör! Under såna här veckor så behöver jag röra på mig, allt blir mycket lättare då!

Hamnade återigen på ett nybörjarpass idag, men fick köra med en kille som hade någorlunda koll så kunde köra på! Vi körde lire kombinationer på mitts, dels backkicks. Höger börjar bli bättre nu! Jag roterar inte igenom så ofta och vågar lägga lite kraft eftersom jag blivit bättre på att sikta! Vänster är också bättre men fortfarande katastrofalt dåliga... Men ska köra dem en del nu så att de sitter ordentligt!!

Passet gick bra, jag fick svettas ordentligt och det enda jag inte fixade va, suprise, armhävningar på tårna. Har så ont i ryggen att jag inte orkar hålla kroppen rak. Körde dem på tårna och ursäktade mig lite...

Så nu e jag glad igen! Fast trött... Vet dock att det är tomt hemma så tänker vräka ut mig lite innan jag hoppar isäng! Check på den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar