tisdag 7 augusti 2012

FULL FOKUS FRAMÅT!!

Hade PT-pass med Alex idag igen. Kände direkt att mina armar och axlar inte riktigt orkade med idag. De är så trötta efter igår! Haha! Ja ja, kämpade på tills armarna mest hängde och dinglade... Men fick köra lite nya grejer som va lite knepiga om man heter Ellen och har svårt med det där som kallas balans, men försökte utan att börja hata mig själv :))

Efter passet så fick jag frågan om en ny tävling! Herre gud, geee mig!! Det enda jag kunde tänka på va hur jag ska få ledigt från jobbet... Är schemat klart eller kan jag fortfarande ändra?! Semester kanske?! Samtidigt så fick jag massa information och jag visste inte var jag skulle lägga tanken.

Jag är SÅ REDO!! Jävligt skönt med ett datum att se fram emot också. Någonstans att lägga sitt fokus. Det är DIT jag ska just nu. Det är ett mästerskap så kommer möta en del tjejer som säkert gått en del matcher. Kristian va nog lite orolig att jag skulle noja mig över det. Å det kommer jag SÄKERT att göra! Men om jag åker så är det guld som gäller, annars åker jag inte ;) Ni som känner till min tävlingsskalle vet vad jag menar ^^ Nu är det bara att fokusera...

Ikväll blir det dock ett avslutande tårtbak! Ledsen Åse, men det blir tårta imorgon ist för torsdag ;) imorgon blir det intervallträning, massa jobb och sen ett litet möte på kvällen!

Wihoo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar