fredag 17 augusti 2012

Jäkla skitknä...

Knät är lika illa idag som igår. Fattar inte vad som har hänt! Seriöst, jag satte mig ner på huk när det knakade till, vilket inte är ovanligt bär det kommer till mig, å sen dess har jag haft löjligt ont! Kanske inte va smartast att träna igår, men ändå...

Eftersom jag ändå har punka på cykeln så blev det tåg till jobbet idag. Tänkte ta en vilodag och gå till gymet en sväng imorgon innan bröllopet om jag hinner. Köra lite överkropp och nöja mig med det :) Hoppas bara det är bättre till på söndag, måste få köra lite sparring! För att inte tala om intervall/backe. Måste måste måste köra massa sånt innan Danmark, annars orkar jag inte! Tusan... Jaja, får försöka ta det piano på jobbet idag. Lätt? Nope...

Ajuste, måste bara bjuda på en bild på hur mitt kök såg ut imorse! Mina söta fiskatter hade, återigen, försökt mörda min chiliplanta! Hittade själva plantan i vardagsrummet och det låg jord i köket, hallen och i vardagsrummet. Grattis till mig! Men plantan lever, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar