söndag 19 augusti 2012

Nu går det trögt...

Halsen har ju strulat i över 2 veckor nu. Varken vila eller träning har gjort någon skillnad. Inbillar mig att den är bättre nu men tror bara den ändrat "sjukdomsbilden" lite. Det gör inte lika ont, men den känns tjock. Knät är bättre men vågar inte träna med det ännu... Fick hoppa över dagens sparring, vilket jag VERKLIGEN inte har tid med! Inte ok... Får försöka hinna med allt så fort knät tillåter! Håller alla tummar jag har att jag inte blir sjuk nu också bara! Det är verkligen det sista jag behöver just nu...

SÅ! Ist för att träna idag så blir det till att gå på bio! FInaste Arnela föreslog bio häromdagen så idag blir det Snabba Cash 2 =) Så nu får vi hoppas att Jimpa är så bra som han sagt att han är ;)

Just ja, vikten går också trpgt nu. Det vägrar att röra sig. Har visserligen slarvat lite i helgen, men trodde inte det skulle spela SÅ stor roll! Vägde mig idag och blev lite ledsen i ögat. Så det blir till att ta nya hårda tag imorgon, igen...

Äh, det kommer snart bli bra! Även om jag åker på en förkylning så kommer det att gå över. Knät har redan blivit bättre. Det är faktiskt bara en sträckning så det kommer också att gå över snart! Vikten är ju BARA mitt fel så det kommer jag också ta tag i! Har varit alldeles för mycket slarv på senaste. Ska sätta upp lite nya mål som jag kan jobba mot. Kanske är det jag saknat så sneaste. Så nu ska jag skriva upp lite nya mål i min fina lilla bok och sen blir det en dusch innan tåget rullar in mot stan och Arnela =)

Ha en bra solig dag alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar