fredag 31 augusti 2012

18 dagar på mig...

Har räknat ut att jag nu har ungefär 18 träningsdagar på mig innan det är vila inför Danmark. Har även trillat över viktgeänsen något så det blir till att skärpa sig nu de sista tre veckorna.

Fokus kommer iaf att ligga på kondition och sparring. Jill har planerat in "grispass" och kan säga att när hon säger att det blir grispass, då blir jag faktiskt lite nervös! Haha! Har även planerat in intervall pass med Kristian nästa vecka. Jävlar va jag kommer dö... Haha!

Kommer även att köra löpning i princip varje dag. Ska även sno Anna lite för sparring. Har alltid haft lite svårt för hennes längd, tycker att det är jobbigt att komma åt henne. Så det blir nyttigt!

Jisses, ser alla namn på personer som mer än gärna hjälper till nu. Helt sjukt va underbara ni är allihopa! Tack :) Det gör att jag vill vinna lite mer än innan, om det nu ens är möjligt ;) Men nu blir det jobbet! Ska dra ut på nåt som verkar bli en mycket blöt löprunda på lunchen idag iaf! Tar nog en kortare distans med ett lite högre tempo. Wihoo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar