tisdag 14 augusti 2012

Halsont :(

Jepp! Har känt att något är på gång i halsen, den har inte varit 100%. Idag va inget undantag! Fick ge upp mina backplaner och skrota runt hemma ist. Hoppas nu bara på att det inte är nån dum förkylning som är på gång! Det har jag INTE tid med! Dock hade jag bokat in ett PT-pass med Alex idag, så håller tummarna på att det går ok. Känns inte helt ok att avboka så nära inpå men vet inte om det är jättesmart att träna idag heller. Fan också...

Ja ja! Bara att köra på och hoppas på det bästa! Känns den inte bättre imorgon så blir det till att vila från FC , gym och löpning i några dagar. Surt när jag äntligen har en vecka med lite jobb... Men cykeln tänker jag iaf använda ;) Va å köpte ett lås till den lilla skönheten idag också. Här ska cyklas! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar