tisdag 28 augusti 2012

Ingen kan vara gladare än mig just nu!

De senaste två veckorna har Danmark känts hopplöst långt borta. Mun kropp har inte velat bli frisk och jag hade nästintill gett upp hoppet på att hinna bli frisk i tid.

Så idag bestämde jag mig för att testa. Bestämde att jag skulle köra ett pass på FC för att se om kroppen skulle orka. Modfälld gick jag dit. Jag känner mig själv rätt väl. Inbillningsfrisk är något som jag är bra på, tyvärr. Men ville ändå testa. Hade bestämt mig redan innan. Om kroppen inte håller idag så blir det inget Danmark. End of story. Jag vill inte ha sönder min kropp för en tävlings skull. Det kommer fler chanser. Idag va passet som fick avgöra, bära eller brista.

Men ta mig fan! Det va tungt, ja. Men inte jag-är-nog-sjuk-tungt, utan helt klart jag-har-inte-tränat-på-två-veckor-tungt. Så nu e jag glad som fan! Ser alla träningspass jag har framför mig tills 22:a september och jag LÄNGTAR efter dem! Har redan börjat planera morgondagens pass. Börjat räkna på hur många pass om dagen jag kan få in. Nu är det bara att köra på och hålla tummarna på att kroppen håller hela vägen fram! Check på den!

Så nu ska jag trycka i mig massa Esperotox, för säkerhets skull, och har lovat att testa att dricka massa massa ingefära-te!

Bättre. Frisk. Stark. Bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar