tisdag 11 september 2012

Ute i god tid för en gångs skull ^^

Det är långt kvar till Thailand, alldeles för långt! Men den här gången ska jag vara ute i god tid ;) Har ju haft ett sparkonto på Forex där jag sparat en del till framtida resor. Problemet är att jag nu inte har en aning om hur jag ska komma åt pengarna! Så nu tänkte jag att det vore smart om jag fixade så att jag kommet åt pengarna... Å för en gångs skull är jag ute i god tid! Haha! Antar att det blir nån internet variant å det kan ju ibland ta lite tid. Men den här gången så har jag tid! Haha!

Ska kolla på hembiljett också. Har inte riktigt velat tänka så långt... Vet att jag inte kommer vilja åka hem! Kan gömma mig i en palm någonstans och strunta i att åka hem ;) Nä, ska kolla på det sen...

Jag och Camilla en fredag för ett tag sen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar