lördag 8 september 2012

Så. Jävla. Glad.

IGår kom min chef in och sa att "Ellen, vi måste prata semester". Lite lätt nervös för att få ett nej traskade jag in på hennes kontor. Hon dåg lite lurig ut ett tag men till slut sa hon bara "jag godkänner nio veckor om du tar ut minst en semesterdag i nästa schemaperiod".

OMG!!

Jag känner på mig att jag nog kommer kunna lösa det! Haha! Så jag lovade att det skulle jag göra! Sen va det svårt att få bort flinet hos mig resten av den dagen =) Sitter fortfarande och flinar och är allmännt nöjd med min tillvaro!

Så nu ska jag boka hemflyg också =) I 8 härliga veckor ska jag vara nere i Thailand och träääna! Det ska bli så roligt! Längtar ihjäl mig! Å det är så roligt att jag fick Camilla som resesällskap! Kommer bli en LEGENDARISK resa! Så nu ska jag bara bli frisk också så jag kan träna på hemmaplan innan vi åker. Fast just nu vill jag bara komma iväg! Har staplat upp mina mål nu iaf innan Thailand.

1. Vill gå minst en, helst två, matcher här i Sverige innan jag drar.
2. Ska gå ner en viktklass, ca 6 kg, innan jag åker.

Å i Thailand så har jag två mål:

1. Gå minst en, helst två matcher.
2. Utvecklas som fan när jag e där å ha jääävligt roligt under tiden ^^

Fi faaaan va najs!! Snart drar vi Camilla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar