fredag 14 september 2012

Nåt nytt under solen?

137 dagar kvar :))) Å jag har fortfarande inte bokat biljetten hem >< För att jag inte kommer VILJA åka hem igen! Dessa 137 dagar kan inte gå snabbt nog... Ha ha!

Well, har fortfarande inte kommit igång med träningen ännu, vilar veckan ut! Ska kicka igång på måndag! Blir ett efterlängtat besök på klubben iaf! Ska planera in ett pass med Jill också. Lika bra att köra igång ordentligt ;) Börjar bli vansinnigt rastlös nu! Ha ha! Damp Ellen...

Thailand då! Tror jag bestämt mig för 7 veckors träning och sista veckan bara slappa! Måste ut å snorkla nån dag också. Dykning blir det nog inte. Alldeles för lite "fritid" och alldeles för mycket energi som går åt ;)

Måste försöka tjata in mig på fler extrapass på jobbet också! Så jag har råd med allt, ha ha!

Äh, har inte så mycket mer att komma med egentligen... Jobbhelg i helgen, igen. Helt ok. Ska nog snart försöka sova lite, har ju inte gått så bra senaste nätterna... Pigg å glad vill jag vakna imorgon!! Wihoo! Tar med mig stackars trattkatten å siktar på sängen snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar