onsdag 5 september 2012

ÄNTLIGEEEN!!

Ja, allt går inte min väg just nu kan man lungt säga. Är fortfarande sjuk, men nu har jag en "riktig" förkylning med snor, hosta och feber. Å allt annat som hör till! Eller, febern har hållit sig borta i 1½ dygn nu... Men jag kan ju absolut inte träna =(( Har dock roat mig med andra saker!

1. Spelat Sims 3 tills jag nästan trillat av stolen.
2. Svullat godis, mat å läsk i MASSOR!!
3. Firat min fina pappa som fyllt år.
4. Överlevt en sväng på IKEA. Med FEBER!
5. "Monterat" mitt skrivbord. Ok, mer hoppat sönder det...
6. Monterat upp två nya skrivbord. Asfint =)
7. Upptäckt att nässpray ÄGER!
8. Sovit som en gris.

Men bäst av allt!

JAG OCH CAMILLA HAR BOKAT BILJETTERNA TILL THAILAND!!

Nej nej, jag är inte ALLS nöjd! JOHOO! Det är jag visst det! Kommer bli så grymt! Ska se till att hinna med en match eller två när jag e där nere också. Jill tyckte jag "bara måste!" så då blir det då ;) Ska försöka hinna med en match eller två här hemma innan jag åker dock... Fy vad jag längtar!

Men nu ska jag hänga tvätt och längta lite till! Tänkte bara sticka in huvudet och berätta hur BRA allt är trots att jag e sjuk och inte kan träna ^^ Wihooo!



Gonna kick som ASS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar