lördag 29 september 2012

I´m a bit of a downer you know...

Lite faktiskt... Va på klubben idag och kollade på alla superkrigare till klubbkamrater som stred om guldmedaljerna! Jag blir så avis och så ledsen nu när allt går emot min träning... Förbud mot att lyfta tunga vikter, förbud mot att göra övningar ovanför "axelhöjd" och dessutom som sagt en ny förkylning. Svårt att känna sig peppad. Svårt att se hur jag ska bli bra tills Thailand =( Ja ja, jag fick iaf träffa lite folk igen =)) Så härligt att kliva in på klubben och träffa alla igen! Så jag har saknat dem! Så ja, lite lätt deppig är jag idag kan jag säga... När ska jag få träna igen!

Men men, får kämpa på med att bli frisk och att få ordning på axeln! Pratade även med min PT idag och förkunnade domen. Asså seriöst hon är så bra! Utan henne så hade jag nog aldrig gått å kollat upp min axel och därmed aldrig haft en chans att få ordning på den. Å när allt känns så sjukt tråkigt för att domen va så tråkig så kommer hon med alla bra ord så allt känns lite lättare! Pepptalk och superhjälp, kunde inte fått en bättre PT!! Så jävla nöjd =) Tack tack fina Jill!

Igår va det personalfest också! Hade kul som tusan! Röjde gärnet på dansgolvet, skrattade massor, fick blåsor på hela fötterna, drack en ansenlig mängd alkohol (DEN NI!!), dansade utan skor till slut, gick vidare, dansade järnet på Snaps, gick barfota över medis, gick vilse på gullmarsplan, tog en taxi hem, kom hem med Emmas skor på fötterna och däckade vid halv fem! Helt klart värt ^^ Den som säger att man inte kan supa bort sina "sorger" har SÅÅÅ fel ;) Haha! Tänkte inte på träningen en enda gång under kvällen! Haha!

Äh, nu ska jag nog lägga mig på soffan en stund till! Har lite tråkigt men kan inte komma på något att göra. Bror har redan städat hela lägenheten medans jag var borta idag. Bästa brorsan!!


Bild från dagens tävlingar =)

2 kommentarer:

  1. Men du, tänk på allt annat som flyter i ditt liv nu. Räkmackan, du vet. :) Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Jaa, den är så otroligt jävla stor å najs ^^ Den löser alla mina problem ;)

      Radera