lördag 22 september 2012

Inte helt nöjd...

Ja, som en del vet så slev jag tvungen att ställa in Danmarksresan pga att jag varit sjuk typ HUR LÄNGE SOM HELST! Körde första ordentliga passet igår med Jill å ja, jag höll på att dö... Sitter å kollar på lite uppdateringar som ploppar upp på FB från de som åkte ner. Jag är så jävla avis så det finns fan inte... Å när de nyss slängde upp en bild på alla pokaler så började jag nästan gråta...

JAG VILL OCKSÅ!!

Men icke! Kommer även missa KM nästa helg och bara vara med som publik. Också jävligt surt. Som sagt, jag är inte helt nöjd just nu...

Men men! Va fan ska man göra? Får glädja mig åt andra saker ist =) För det första (och allra bästa) så ska jag träffa min lilla Kling idag. Alldeles för länge sen! Ska bli sjuuuukt roligt!
För det andra så har jag ÄNTLIGEN påbörjat behandling för min axel och även skulderpartiet. Har fortfarande ont efter senaste drabbningen, men vet att det behövs. Har bokat tid hos naprapaten på måndag så kommer väl ligga deckad må och ti antar jag. Tur att man e ledig... Men efter det så kanske det kommer bli bättre! Vet att det kommer bli sämre först, men det kan jag ta. Det är verkligen hög tid att åtgärda problemet. Ska bli skönt att få tillbaka lite blodgenomströmmning i axel/skulderpartiet =P Få lite syre dit så musklerna orkar. Sen e det ju faktiskt bara träning som gäller så kommer det bli bra! Ja, det å några till besök hos naprapaten då... Men som sagt, hellre nu så att jag kan träna ordentligt och hålla ihop under hela Thailandsvistelsen =))

LÄNGTAR SÅ SJUUUKT MYCKET TILL THAILAND!!

Kan inte fatta att det är så lång tid kvar >_< Jag vill ju åka nu!
Har även trillat ner något kilo till igen =) Mycket bra! Blir till att fixa mer matlådor till jobbet efter helgen så att jag kan hålla ännu bättre koll. Slarvar fortfarande ordentligt med just maten... Men det kommer! Motivationen kommer sakta tillbaka i takt med att sjukdomen släpper =)

Men nu ska jag nog slappa lite innan kvällens event drar igång! Ses på stan alla glada!

SKÅL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar