fredag 7 september 2012

143 dagar kvar!

Åh va jag längtar! Igår pratade jag med chefen om längden på min semester också, får se vad resultatet blir. Har önskat 9 veckor men sa att om jag får typ 7 så kommer jag inte gråta ändå ^^ Hoppas att man får besked snart bara... Kan ju vara skönt att ha hembiljetten bokad snart också!

Så egentligen borde jag spara alla alla slantar jag har, men så blir ju sällan fallet... Nu på morgonen slängde jag in en beställning på H&M, skäms på mig! Fast det är faktiskt saker jag behöver! Ett par jeansshorts som jag veeerkligen behöver till thailand och sen en del underkläder som jag faktiskt också behöver. Måste fylla på förrådet! Märkte imorse att det har sinat rätt så rejält i lådan hemma!

Förutom det har jag sockerabstinens utan dess like! Men har nu klarat av första dagen utan socker, så då brukar resten bli lättare =) Tur att man har vanan inne =P Har ju satt en del mål nu innan Thailand, dels att jag ska ner till under 65 kg. Dels för att det är Thailand = Bikini. Dels för att jag vill få ordning ännu mer på kosten innan jag åker så att jag kan orka med all träning och inte behöver llägga energi på kosten utan redan har koll. Dels för att om jag vill tävla där nere så är det ju bra om man kan få en motståndare =P De kommer garanterat tjata på mig att gå ner iaf, så lika bra att starta redan nu ^^

Över det så är det inte så mycket nytt på min himmel. Fortfarande sjuk, men det börjar bli bättre. Bra mycket bättre! Om det fortsätter så här kanske jag tom kan träna på måndag! Wihooo! Så nu ska jag fixa lunchen och sen dra till jobbet =)

Snaaaart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar