fredag 28 september 2012

Livet just nu...

Rätt trist faktiskt... Ännu en förkylning har slagit rot i min redanså träningssugna kropp. Fattar inte hur jag kan vara sjuk igen! Det borde inte vara möjligt... Men så är det iaf. Drygt som tusan.

Igår va det iaf dags för Öl och whiskey mässan ute i Nacka. Har väntat ett helt år på att få smaka en japansk wirre som jag såg förra året men som jag aldrig smakade på. Hibiki! Men den va nog inte värd all väntan dock. Ganska klen i smaken å jag blev lite besviken... Men men! Testade lite annat men kom fram till att den 12-åriga Caol Ila´n fortfarande ligger i topp ;)

Ikväll är det personalfest och ta mig tusan så ska jag gå! Vet inte riktigt hur jag kom på den idén, jag som alltid är så anti personalfester, men vafan. Nu när allt annat har bytt riktning i mitt liv så är det kanske dags att testa lite nytt även här! Haha! Äh, det blir nog bra ^^ Kalendern börjar fyllas på riktigt duktigt...

Men det är väl så i livet, när en stor sak försvinner så vill man ersätta det med nåt annat? Å nu när jag e sjuk å inte kan träna så är väl det det sociala livet som kommer fram =P Har man suttit hemma i sex år så vill man kanske ut igen =)

Skulle kunna ordbajsa om det här hur länge som helst, men jag tror att det är föga intressant för andra å jag är dessutom hungrig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar