måndag 24 september 2012

Inga glädjande besked...

Ja, va ju hos naprapaten idag och kollade upp min axel. Det såg tydligen inte alls bra ut... Han va mäkta förvånad att jag kan använda armen så pass mycket som jag gör. Det ska tydligen inte gå... Helt jävla låst och antagligen är något trasigt. Såg inte särskilt ljust ut. Just nu vet jag inte om jag ska skratta för att jag hade rätt å sjukvården fel, eller om jag ska gråta för att det kanske inte går att fixa...

Ja ja. För tillfället funkar inte axeln alls efter dagens genomgång och jag är satt på en antiinflammatorisk kur i en vecka. Håller alla tummar jag har för att det ska bli bättre inom en vecka! Annars blir det röntgen nästa... Orkar inte ens tänka på det :((

Så nu tänker jag bara vara hemma ikväll å tycka synd om mig å min axel! Tråkigt värre... Men imorgon kväll så blir det iaf lite middag och öl med lite jobbmänniskor :)) Är lite LÄTT sällskapssjuk nu när jag e ledig å inte kan träffa träningsmänniskor ;) Roa mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar