torsdag 20 september 2012

Tjockis-magis-dag...

Ni har säkert haft den där känslan som man kan få ibland när man vaknar och inte har rört sig på länge eller ätit sjukt mycket kvällen innan. Den där dagen när det känns som om man är stor som ett hus, väger tre ton och magen hoppar runt lika mycket som atlanten. Själv kallar jag det för en "tjockis-magis-dag". Idag har jag en sån dag. Det va nästan 1½ mån sen som jag tränade. Halsen och förkylningar har inte varit nådiga mot mig. Men idag har jag bestämt mig att idag är det dagen då jag kan börja träna igen =)

Har ett pass inbokat med Jill klockan 16.00. Hade tänkt att avklara det där vidriga första-efter-sjukdoms-passet, men har faktiskt inte haft tid denna veckan. Så det blir idag helt enkelt! Nån gång ska man ju dö ;) Har skött maten sjukt dåligt den senaste veckan, men det känns ok ändå. Blir till att ta tag i det nu ist. Det är aldrig för sent =P

Jaa, å denna helgen va egentligen en tävlingshelg, men eftersom jag varit sjuk så sitter jag istället hemma med fyra dagars semester som jag inte vet vad jag ska göra med... Haha! Eller, på lördag ska jag ut å röja med Klingen, å det är inte fy skam! Har sagt det förr men kan säga det igen, om nån annan tänkte sluta vara tråkig så är det bara hojta till så hänger ni med ;) Å på söndag kommer jag att vara... Inte så pigg... Hehe...

Men idag är jag planlös fram till klockan 16! Blir nog till att städa som vanligt >_<  Så less på att städa... Lite supernaturals på soffan kanske är en bättre idé...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar