söndag 29 januari 2012

Nerslagen till fotknölarna, bokstavligt talat...

Ja, nåt sånt iaf... Åkte till FC idag efter att inte varit där sen i onsdags. Körde först ett blandpass som faktiskt gick rätt hyfsat. Satt sen och tittade på följande pass en timme för att invänta sparringpasset. Vi va bara tre pers på det passet, å jävlar va stryk jag fick... Efter en timmes konstant spö fick jag en sån klockren krok över käken att jag bara såg stjärnor. Då gav jag upp. Det får vara slut på förnedring dör idag! Linkade skamset hemåt och hoppas på en bättre prestation nästa gång. Nu tänker jag åka hem, äta och sen åka till Elina som fyller år idag!! 22 hela år har hon hunnit med ;) Imorgon kanske är en bättre dag. Siktar in mig på morgonpasset imorgon å sen vidare till läkaren för ny utvärdering ang min förbannade sjukskrivning... Får se hur det går :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar