torsdag 12 januari 2012

Insomnia...

Jepp, kan inte sova nu igen... Det är så mycket på gång just nu och det snurrar konstant i min stackars hjärna... Kan inte fatta att jag brukar tycka om att ha det så här!! Normalt har jag minst 5 bollar i luften samtidigt, nu klarar jag knappt av en... Möte med Previa imorgon. Antar att det är dags att reda ut om det blir en fortsatt sjukskrivning eller inte. Vet inte vad jag själv vill i den frågan längre. Allt är så förvirrande! Dessutom är jag inte så pigg på att gå utanför lägenheten länge. Vill bara vara hemma och låta allt bero. Stanna tiden ett tag så jag kan andas igen. Direkt efter det så blir det till att sätta sig i bilen och åka 6 h till Sälen. Hoppas verkligen jag kan känna lite frihet där! Långt bort från allt det jobbiga med människor som orkar ta hand om mig. För jag är ganska dålig på det just nu... Det är inte mycket jag klarar av själv... Hoppas på att bara få vara och slippa tänka. Bara få ha roligt och glida runt i backarna och känna naturen. Jag hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar