tisdag 17 januari 2012

Tisdagen och lite ljus i tunneln!

Vilken dag det blev igår! Verkade som problemen aldrig skulle ta slut... Sen på måndag kväll får jag ett sms från Alex att hans tåg till flygplatsen hade blivit försenat och att han därför missat incheckningen och inte kunde åka hem. Där stod han i London utan pengar och kom inte hem. Panik! Skrapade ihop mina besparingar och fixade, efter mycket om och men, en inte helt billig biljett hem till följande kväll. Så ikväll får han komma hem iaf! Ett dygn försenat, men ändå, han är inte fat i Lonson utan pengar =) Kom isäng vid halv fyra men kunde inte sova, som vanligt...

När klockan ringde imorse hade jag redan varit vaken i tio minuter. Det var länge sen jag kände mig så omotiverad att gå upp! Låg kvar å kelade med katten i över en timme men tvingade mig själv till slut att gå upp. Har mest legat å slöat på soffan och varit allmänt grinig. Tur att man är ensam hemma ^^ Tog mig sedan i kragen och åkte in till klubben. Det va ett fruktansvärt svettigt men fruktansvärt roligt pass idag. Mycket höga sparkar och varierat mellan mitts och säck. Mina wheelkicks är riktigt dålig just nu, blir till att träna mer på dem helt klart! Däremot funkade backkicksen helt fantastiskt bra för en gångs skull! Så jäkla skönt. Det har verkligen stört mig att jag inte fått dem att sitta på så länge, men idag satt de som en smäck! Skönt... Nu blir det nog lite middag och sen iväg till flygplatsen för att hämta Alex och de andra grabbarna! Längtar SÅÅÅ efter den lilla slarven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar