söndag 22 januari 2012

Trött. Ledsen. Less.

Tråkig dag... Tog mig till FC idag och hade planer på att köra några timmar. Men redan under uppvärmningen fick jag ont i skenbenen, igen. Haft ont i nån dag nu och fattar inte vad det är! Misstänker att det kan vara överansträngning och håller tummarna för att det inte är en inflammation. Sånt har jag INTE tid med!! Hade svårt att göra övningarna ordentligt, speciellt när vi skulle sparka, kunde inte hålla balansen eftersom det gjorde så ont. Hoppade över konditionspasset jag hade planerat in idag. Surt, men lika bra att vila nån dag och se om det blir bättre! Får nog köra lite styrketräning de närmsta dagarna!

Nya dieten går sådär, hamnar alltid alldeles för lågt. Förutom igår då jag åt tusen kalorier för mycket =P Men det va lördag och skräpdag, så det va ok :) Men annars så ligger jag på antingen minus eller precis ovanför. Rekordet är på nästan 500 kalorier, mindre än hälften av det jag ska ha i mig. Men jag kan ju inte äta hela tiden heller! Nya tag imorgon antar jag...

Förutom det har jag varit allmänt låg idag. Har varit sådär, ni vet. Trött. Ledsen. Less.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar