måndag 16 januari 2012

Måndagar suger...

Ärligt, måndagar är sjukt tråkiga dagar! Men trots det har jag fått en del gjort idag. Varit på vårdcentralen och fixat nytt läkarintyg! Mycket bra. Jag tror jag har världens bästa husläkare! Hon är så fantastiskt förstående och pratar med en som den människa man är, beter sig inte som en dryg översittare som jag annars sett mycket av i den kåren... Den jag har nu är super =) Fick dock reda på att jag har B12 brist och fick ta nya prover för en lite större utredning. Ante mig att det skulle komma nu det också... Visste att det skulle komma någon gång i livet, det ligger i släkten, men varför NU?! Bleh... Lämnade iaf nya prover och trodde att dagens pärs va över, Men ICKE! Framåt eftermiddagen ringde de från jobbet och nu ska man in på möte med två chefer för att "disskutera min framtid". Kände mig inte helt bekväm med det så det blev ett par samtal (som gjorde att jag missade tåget...) innan jag gav upp det för dagen. Allt kommer så otajmat! Jag orkar inte gå runt å vara nervös för det just nu! Aja, i värsta fall så kan jag börja köra sopor på heltid, det vet jag att jag får =) Men det är liksom inget man orkar tänka på när man är sjukskriven... Gah!

Åkte till FC för att rensa tankarna lite. Körde först ett nybörjarpass och det va TJOCKT med folk! Kul att det är så många nya som hittat till klubben, men det är drygt att jag nu måste börja läsa schemat och pricka in "rätt" pass. Det är så bekvämt att bara gå på det som är när man kommer dit... Eftersom det blir mycket prat och inte lika mycket träning på dessa pass beslutade jag mig för att köra ett avancerat pass direkt efter. Åh va jag inte ångrade det! Fick slita som ett djur och försökte döda säcken! Förut så hatade jag att köra på säck, men det börjar gå bättre. Kan koppla bort allt annat och bara koncentrera mig på mitt. Inga dumma mitsar som jag iaf är sämst på att hålla. Å nog dödade jag säcken alltid! Den ramlade faktiskt ner när jag körde knän... Hoppsan...

Men nu ska jag nog slappa lite och hämta lite kraft! Kanske äta lite också. Om nån timme landar Alex i sverige igen och jag längtar SÅÅÅÅ mycket massor efter honom! Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar