onsdag 25 januari 2012

Benen höll!!

Jepp!! Sitter på tåget på väg från träningen och är rätt nöjd! Inte för att jag gjorde nån superprestation på träningen direkt, utan för att benen inte blev värre!! Va lite orolig innan och tänkte att jag borde kanske ha vilat en dag till. Drygt om det kommer tillbaka och det blir mer vila. Men vafan, ingen kommer ihåg en fegis! Körde på och trots att jag såg till att sparka rätt mycket under uppvärmningen så kände jag inte av benen under passet och efteråt hade jag inte mer ont än jag hade när jag kom dit!! Lite synd att jag Åker med ner till Karlskrona imorgon, men vafan, lite mer vila skadar nog inte egentligen =P

Imorgon åker jag alltså med pappa mer till Karlskrona för att hämta hem min bror!! Efter en hel del år har han äntligen fattat att det är i Stockholm han hör hemma! Så jävla roligt!! Välkommen tillbaka hem bror!

Har gått på den nya dieten i 2 1/2 v nu. Ingenting har hänt... INGENTING!! Ska ge den en chans tom nästa söndag, sen får det fan va nog med det här räkna det av kalorier om ingenting hänt tills dess! De nya provsvaren har inte kommit heller, så vet fortfarande inte om jag har kronisk brist på B12 eller ej...

Har fått en parkeringsplats idag också! Ska bli skönt att slippa alla böter och att slippa tänka på vart jag ska ställa bilen om jag vill åka bort ett par dagar...

I övrigt så har det varit rätt lugnt. Nu ska jag hem och göra lågkaloripizza :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar