måndag 23 januari 2012

Vilken dag...

Halva dagen har gått och jag är redan helt slut! Varit inne på jobbet och "disskuterat min framtid" och jag tror nog att det gick bra =) Hoppas på att snart få reda på hur det blir med min anställning, den jag har nu går ju ut om en vecka... Ja ja, orkar inte tänka på det just nu, känns som onödig energi!

Verkar iaf som om jag fått en överansträngning i mina ben. Skenbenen har gjort ont i ett par dagar nu och igår på klubben kunde jag inte riktigt hänga med eftersom det gjorde så ont. Har fått för mig att de är en aning bättre idag, men det kan lika gärna vara inbillning eftersom jag bestämt mig för att inte gå till klubben eller konditionsträna förrän de blivit bättre. Så avvaktar någon dag till, åtminstonde! Hade planer på att gå till gymet men ångrade mig efter att jag kommit hem från jobbet. Är helt slut så drog fram kettlebellsen och kör ett armpass hemma med dem ist! Ibland är det ruggigt skönt att ha lite träningsutrustning hemma =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar