fredag 21 juni 2013

Ta det lugnt för i hela friden!

Midsommar. Dans runt stången. Fester. Alkohol. Slagsmål.

Ja, allt som hör en midsommar till. Personligen så gör jag som vanligt och jobbar. Det börjar bli en djupt rotad tradition hos mig. Storhelger = Jobb. Å det känns faktiskt jäkligt skönt! Jag orkar verkligen inte med alla idiotiska människor, all fylla och allt annat som hör midsommar till. Tycker det är rätt överskattat faktiskt. Samma sak på de övriga "speciella" svenne-helgerna. Supa, slåss å ragga puckon kan jag vara utan ;) Nej tack, då sitter jag hellre på jobbet!

Så jag "firade" min midsommar genom att köra ett benpass utomhus! Gjorde ju min tatuering igår så armarna får vila tills på måndag. Klockan är 10.05 och min midsommar har redan passerat ;) Heeeelt ok! Men för er andra som inte dissar midsommar så säger jag detta:

GLAD MIDSOMMAR!!
 
Hoppas att ni får en riktigt bra dag och att solen fortsätter att skina på er! Ta det nu lugnt bara och kom ihåg att lämna bilen/hojen om ni har druckit! Det händer så sjukt mycket olyckor runt den här helgen och det är så många som är pga alkohol vid körning! Var rädd om er och era medmänniskor =)
 
 
Nu ska jag dock städa och kanske njuta lite av solen. Sen en tupplur innan jobbet. Tre nätter ska rivas av den här vändan. Easy! Plugga lite bendelar och muskler så går det nog bra ^^
 
 

Festa ni så går jag å tränar ist ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar