lördag 8 juni 2013

Fettmätning, hojåkning och bilder

Ja, den där vågen har jag egentligen slutat med. Använde den innan matchen för att hålla koll på vikten men blev precis som förr i tiden galet fixerad vid siffrorna. Jag vill inte hamna i att jag stirrar mig blind på vikten eftersom det ändå inte säger mig något av det jag egentligen vill veta! Hade en mätning inplanterad i förra veckan men fick ställa in då jag lyckats dubbelboka mig. Dubbelbokningar har varit de senaste två veckornas tema tror jag... Sämst! Aja, får ringa och boka en ny tid på måndag! Funderar på om jag ska boka in mig på en kostplan också eller om jag ska köra på som jag gör nu. Har ju fått bort 20 kg alldeles själv men det blir ju svårare och svårare att få bort kvarvarande fett! Ska iaf boka en mätning för att mäta fettprocenten, muskelmassan och andelen vatten i kroppen. Får se vad jag gör med resten ;)

Har ännu en fullbokad vecka framför mig. Skönt att det finns en söndag också som ska avnjutas först! På måndag är det körlektion och jobb, tisdag är det tatueringsdags och sen jobb. Träning på det också. Finfin start på veckan! Haha! Har en del andra saker som jag måste planera in men har bestämt mig för att all (huvudsaklig?) min planering numera sker på söndagar! Känns bättre att sätta sig ner och planera hela veckan redan på söndagen. Känner att jag får en bättre överblick, jag glömmer inte bort allt jag "måste" göra eftersom jag faktiskt plötsligt har TID att komma ihåg allt! Dessutom kan jag planera min träning mycket bättre också. Allt känns enklare, rent planeringsmässigt alltså ;)

Idag har jag iaf avverkat ca 30 mil på hojen! Moder natur bjöd på ett fantastiskt väder och vi va ute och snurrade i ca 7 h. Awsome... Var i Stallarholmen och kollade in vårt gamla landställe. Det har tydligen inte förändrat sig ett dugg. Inte en planka hade bytts ut. Lite roligt. Vi knatade runt lite på mormors tomt också som gränsar till vår gamla och jisses va den ser ut... Helt igenvuxen och den gamla baracken är verkligen fallfärdig. Synd att man är pank, annars hade jag köpt den på direkten och byggt ett litet mysigt hus där! Men men... Efter det drog vi till Strängnäs och kollade på MC-jeans. Vill ha ett par Rokker men de är inte helt enkla att få tag på. Besökte Sulas MC-butik men de hade bara en herrmodell. Fick rekommendationen att åka till deras Moderbutik i Uppsala ist. Får bli nästa gång :)

Men nu blir det film och sen tidigt i säng! Feeeett trött å sliten efter dagen kan jag säga! Imorgon FC :)
 

Ångloket passerade just som vi slagit oss ner för en fika
vid Gripsholms slott. Så gulligt! Ett helt tåg av gullighet ;)
 

Pappa behövde fylla på med lite koffein.
 

Vårat gamla landställe. Hur mysigt som helst!
 

Mormors tomt med tillhörande fallfärdig barrack...
 

Gamla landstället...
 

Min pappa pratar konstant i telefonen! Seriöst... Man KAN faktiskt
låta den vara ett par timmar papi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar