fredag 7 juni 2013

Allt jag vill ha!

Det är så mycket som står på min önskelista just nu! Allt från saker som ett par hörlurar, till en viktväst till en ny motorcykel. Haha! Jisses, jag vet inte alls varför jag planerar att köpa alla dessa saker då jag tusan i mig fortfarande är typ pank efter Thailand och dessutom håller på med MC-kortet! Get a grip Ellen! Här är nååågra saker som står på önskelistan (Feel fre to give me gifts =P )

  • Viktväst
  • Elevation Training Mask
  • Spis
  • Diskmaskin
  • iPad (skolan kräver en iPad...)
  • Köksbord + stolar
  • R1 (min nya MC-favvis!)
  • En ny omgång jordgubbar (!!)
  • Massa körlektioner
  • Ett hus jag såg på Hemnet idag (bara ca 2,5 miljoner...)
  • En ny tatuering
Ja, det är väl det jag kommer på så där rent spontant... Haha! Fan också... Jag måste såååå bli rik! Hehe...

Well, ska väl fortsätta drömma om saker jag inte har råd med och njuta av den fantastiska sommaren som äntligen har kommit! Thank you Jack Frost for letting go of Sweden! Love you for it ;)



Fick lite sol på färjan mellan Danmark-Tyskland igår. Sweet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar