tisdag 11 juni 2013

Längtar så att jag nästan går sönder!

Jag längtar så sjukt mycket tills imorgon! Det är så mycket roligt som står på agendan :) Eller, kanske inte så många saker egentligen men saker som jag längtat så sjukt mycket efter! 

Ska nämligen åka in till tarueraren imorgon och håller alla tummar jag har att hon har tid på en gång. Vill så gärna få den härtarueringen fäst på min hud så jag kan se den varje dag och påminna mig om dess buskap! Jag viiiill!!

Sen blir det såklart träning. Löpning på morgonen å jag har VERKLIGEN längtat efter att få ligga och harva i spåret och bara rensa huvudet. Jag e så glad över att löpningen plötsligt blivit till en sak som jag verkligen längtar efter. Det har varit så tråkigt så länge och mer ett nödvändigt ont. Tack mig själv för att du inte hav upp utan kämpade på och gjorde det roligt! Sen blir det självklart även en vända till FC. Ska försöka orka med två pass imorgon. Känner att jag vill köra mer varje gång jag går därifrån men har alltid saker inplanterat efteråt... Men inte imorgon :)) 

Är klar med min SO-utbildning nu också. Eller, grundutbildningen iaf ;) Hoppas bara nu att jag får godkänt på provet jag gjorde idag också =P 

Ajuste! Hoppas på att jag får mina grejer från MMsports imorgon också så att jag kan baka lite! Är så sugen på att testa proteinbollarna jag såg att Jessica hade gjort. Blir de bra så ska ni få receptet =) Fattar ni varför jag längtar tills imorgon eller?! Haha! Men men, just nu ska jag hem å duscha efter ett svettigt pass på FC. Sen ut å åka lite motorcykel innan det blir alldeles för sent ^^ LOVE! 



Längtar fortfarande till Thailand men livet i
Sverige börjar bli enklare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar