söndag 2 juni 2013

Ny fokus - Framåt!

Vaknade imorse och kände mig ganska tom. Inget mål att fokusera på. Ingen match i sikte än så länge. Gick upp och bestämde mig för att ta en paus från allt vad träning heter. Idag. Så istället så har jag matfrossat som en galning! Kakor (Marabou Daimkakor... OMG!!) och pizza samt massa sockercola fyller nu min högs svullna mage. Fett värt! Jag och bror har även rensat och städat en hel del så nu börjar hemmet arta sig. Har även haft tid att planera kommande träning och kostupplägg. De kilon jag lyckats gå upp de senatse veckorna har satt sig på ett enda ställe, runt magen. Huga! Så nu blir det till att sätta ny fokus - Framåt!

Så imorgon så blir det tillbaka till den strikta kosten, muskleupbyggnad och löpning i massor! Det är verkligen vansinnigt avslappnande den där löpningen... En riktigt soft vecka ligger nu framför mig. Jobbar bara måndag och tisdag så hoppas på riktigt fint väder resten av veckan. Naprapaten imorgon, körskolan på tisdag, massor med träning och en spontan tur till Tyskland är planerat. Jag har sagt det förr men de är värt att sägas igen:
 
JAG ÄLSKAR MITT LIV!
 
 
Men jag tar gärna emot en match om det är nån som e sugen på att slåss lite ;)
 

Trying to find my inner peace...


Jag vill SÅ slåss!!
 

Längtar tillbaka till Thailand, som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar