torsdag 1 november 2012

Världens bästa naprapat!

Har just betalat för 40 min smärta och en ny blödning. Ja, asså jag har varit hos Naprapaten igen. DAMN vilken löjlig smärta!

MEN! Axeln och skuldrorna har blivit så enormt mycket bättre! Plus att det med största sannolikhet INTE är trasigt runt leden som vi trodde först! Rupturen kan man dock konstatera, men det går ju att fixa :)) Så idag blev det lite böja, vrida och trycka. Behandling med ström där man skapar en blödning för att "läka om" vid rupturen. Fantastiskt va ont det gör... Men snart kommer vi kunna börja jobba med skuldrorna också! Det går framåt i en rasande fart :))

Det känns lite mer hoppfullt nu. Jag får tom köra boxning, så länge jag tar det lugnt med högern och lyssnar på axeln. Blir till att öva på tekniken ist för styrkan! Det ligger tydligen på gränsen nu att det blir värre. Måste passa mig så att jag inte förstör för mig själv! Thailand hägrar och jag tar det hellre piano nu så att jag håller när jag åker dit ^^

Nu blir det till att vila axeln några dagar! Ikväll blir det bio med kollegorna. Nya Bondfilmen ska avverkas :) Imorgon är det tillbaka till jobbet och en sväng på löpbandet som gäller.

Om någon letar efter/behöver en ruggigt bra naprapat så boka in er hos Total kropp! Ligger i Liljeholmen, ca 2 min gångväg från Årstadal tvärbanestation. Bästa!!

http://www.totalkropp.se/naprapat_liljeholmen.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar