lördag 10 november 2012

Beslutsångest...

Inför mässan. Jag har inte varit där de två senaste gångerna å i år vill jag verkligen gå! Men jag är sjuuukt osugen när jag får in rapporter om att det är en miljon människor där vid den här tiden, å det lär ju inte bli bättre tills imorgon direkt, sista dagen å allt... Har just nu tre alternativ i huvudet.

1. Träna imorgon klockan 12.00 och sedan åka in till mässan å hoppas på lite folk.
2. Ta en vilodag och vara på mässan direkt när de öppnar vid tio för att slippa allt folk.
3. Skita i mässan och bara träna.

Nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska välja! Hatar att välja > <

Har iaf varit och tränat idag! Med mina absolut sista par rena shorts, ett handtvättat linne samt underkläder så äntrade jag gymet. Det hade hinnit blivit en del folk å jag insåg snabbt att jag inte ens nästan orkade stå å trängas bland vikterna. Det fick bli 60 min cardio på löpbandet ist! Inte fy skam det heller =) Hatar att stå på det där bandet, känns som om tiden står still. Har dock börjat ta med mig telefonen och kollar på lite Battlestar Galactica samtidigt så går det lättare att härda ut! Haha!

Resten av dagen blir det tvätt och städning! Har två latmaskar hemma som ockuperat soffan, så tänkte att jag skulle röja upp lite så jag håller mig undan. Har ingen ork att tjata idag! Imorgon kanske ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar