måndag 5 november 2012

Bästa bästa människor!!

Efter en tung och inte helt rolig dag på jobbet höll dagen på att sluta ännu värre. Blev avlöst senare än vanligt så fick ta ett senare tåg. Ingen katastrof. Om inte set tåget hade varit försenat vill säga! Åtta minuter sent rullade tåget in på stationen och sedan gick det i snigelfart hela vägen till TC. Kom till klubben 3 min innan passet började. Men jag hann!

Som jag klagat på tidigare så är jag fortfarande världens klenaste. Idag va jag rätt gnällig också. Mest för att ingenting stämde. Men va fan. Va sjukt glad efter passet iaf. Varför? För att jag saknat FC och boxningen så länge nu! Vansinnigt skönt att vara tillbaka ^^

Träffade även några av mina favorittjejer! Annie satt i receptionen när jag kom och Camilla och Vicky hade kört passet innan mitt. Två svettiga bansekramar av världens goaste tjejer!

Axeln är sådär idag. Blir rehabträning på gymet imorgon bitti. Bakslag och ont, men det va rätt väntat. Hade inte förväntat mig att den skulle bli helt bra på en gång. Dåliga dagar kommer att komma. Det är bara att kämpa på! Låta den vila lite och köra tråkig rehab! Den kommer bli bra, för det har jag bestämt! Pratade med Dick idag också och förklarade läget med axeln. Vill HEMSKT gärna träna men vill samtidigt inte förstöra för någon annan. Tänkte att det är bast att erkänna att den är dålig just nu, att behandling pågår och att jag inte kan göra alla övningar. Men eftersom jag lyckats omge mig med världens bästa tränare överallt så va det inget problem alls! Lite anpassade övningar så kommer det bli bra! TACK DICK! Du anar inte hur mycket det betyder att få träna på bästa FC igen!

Dagen gick inte så vidare bra. Men tack vare att jag är omgiven av så fina och underbara människor känns livet nu jäkligt mycket bättre! Tack alla fina underbara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar