lördag 24 november 2012

Massa grymma bilder från dagen!

Seriöst, den här dagen va SÅ vär all slit igår! Massa taggade fighters, bra stämning i lokalen, bra publik (om än lite loj emellanåt =P ) bra domare och GRYMT folk som jobbade! Kommer ha ont i hela kroppen imorgon av allt bärande och slitande med grejer. Att släpa upp en hel ring 5 trappor va inte det hetaste jag gjort på senaste ;) Men upp för alla trappor kom den och vi hade en grym dag idag!

Alla verkade nöjda, både fighters, coacher, publik och volontärer. Inte för att jag inte brukar vara stolt att tillhöra FC, men idag va jag extra stolt! Det va folk som kom å tävlade från min förra klubb också och fick några tillfällen att byta några ord med min förra tränare. Han tyckte det va riktigt bra och jag blev extra stolt över att tillhöra FC =) Vi rockade järnet ^^

Tog en del bilder som jag tänkte slänga upp här också.

Kvällen innan när ringen ÄNTLIGEN kommit upp!




Finaste Camilla plockade galant hem segern och gick stolt hem med guldet!


Med bara minuter kvar till start...




Mina klockor för idag =)




Så här såg det ut i Aulan när vi till slut fått ner allt =) No more RING!

På vägen hem såg jag att julbelysningen kommit upp också! Wiiie!
Eye on the price...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar