söndag 4 november 2012

Nu är det allvar!

Jepp! Har tagit det piano med träningen efter alla förkylningar å skit, men nu känner jag att det är dags att dra igång på allvar igen! Har planerat in bästa veckas träning å det ser riktigt fullt å bra ut! Fantastiskt ^^ Men idag tar jag en vilodag. Är jäkligt trött efter alldeles för lite sömn inatt... Börjar ordentligt igen imorgon! Ska bli så roligt att komma igång igen på riktigt! Nu ska jag bara få hem mitt fina gummiband så att jag kan sköta min rehabträning ordentligt också så kommer det bli bra!

Men idag blir det jobb, vila och tvätt! Måste skölja upp lite underkläder och träningskläder i handfatet... Jag måste verkligen få tvätta snart! Nån som bor nära som kan hjälpa?! Kanske låna ut sin tvättstuga? Yes? Suck...

2 kommentarer:

  1. Duktiga duktiga du!! Det går ganska snabbt att komma in i det igen faktiskt :-) när vi kommer till Thailand kommer vi båda vara i våran livs bästa form :-D taaaaggaaa

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag hoppas verkligen att det inte är min formtopp i detta liv! Den kommer vara BRA mycket bättre än på länge, men kommer behöva kämpa vidare mot nya mål när jag kommer hem för att komma i ännu bättre form ;)

    SvaraRadera