torsdag 15 november 2012

Vilodag och bakning!

Vaknade igår och hade ont i halsen. Fick panik och i min skräck att bli sjuk ställde jag in all träning. Har blivit väldigt duktig på att lyssna på kroppen! Det va värt det, för idag mår halsen bra igen :))

Men vad skulle man då göra en ledig dag som denna? Jag bestämde mig för att testa ett recept från en bok som jag lånade från jobbet. Mango och passionscheescale! Smakade lite på smeten å den verkar bli asgrym!! Den va rätt enkel också. Största problemet jag hade va att få plats med den i frysen, ha ha! Well, hoppas på glada kollegor på jobbet imorgon när de återigen slipper ifrån kriminalvårdens torra fredagsbullar... Nästa helg när jag e ledig ska jag nog experimentera med lussebullar! Hatar när de ska vara torra å tråkiga... Har googlat runt lite å ska testa lite nya varianter dom jag hittat :))

Kosten har för övrigt gått bra hittills denna vecka! Fuskade lite på bion igår, men det va planerat ^^ Träningen har gått bra, förutom igår. Men ibland måste man ju vila ;)

Resten av dagen blir det till att städa och fixa lite matlådor. Blir kycklingsallad denna helg :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar