måndag 26 november 2012

Jag är arbetare och STOLT!

Jepp! Ni såg rätt! Ja, jag har gått på facklig kurs idag... Har hållit till på Långholmens folkhögskola hela dagen. Rätt seg första dag (av tre) men kommer bli bättre imorgon! Ätit gott på värdshuset å va nog den enda som bojkottade alla mackor och fika! Haha! Ja ja...

Tänkte träna imorse men kom på att jag glömt aktivera mitt gymkort så kommer ju inte in på gymet... Sämst! Efter kursen tänkte jag köra ett FC pass, men tig bussen åt fel håll... Go me! Blev sur och åkte hem å spelade lite ist! Men inför morgondagen har jag lånat brors gymkort å nu vet jag vilket håll bussen ska hå åt ;) Kan bara bli bättre imorgon!

Kort inlägg idag, för jag är vansinnigt trött. Sova lite så jag orkar upp imorgon å lufsa mig lite mer! Axelpass på morgonen och FC på kvällen ska också in i schemat :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar