torsdag 8 november 2012

Det går sakta framåt...

Kört pass hos Jill idag. Så jäkla najs! Värmde upp med 1000 m rodd. Sen lite rehab för axeln å sen lite cirkelträning!

500 m rodd
40 "kycklingen"
30 situps
20 ring pullups
10 stående rodd

Jill tog tid på varven och tre varv skulle avklaras. Första varvet va rätt dålig tid, behövde få in lite teknik. Andra varvet gick bättre. 6.40 min. Tredje varvet försökte jag göra allt för att slå tiden! Klockan stannade på 6.54 min. Gaaah! Tyckte tredje varvet gick bättre än nummer två. Måste varit rodden som "förstörde"! Jag HATAR den där jäkla rodden!! Ska man köra på tid så sackar jag redan efter 100 m. Sen dör kroppen och man får köra resten på vilja. Då går det långsammare helt enkelt... Men jag tycker ändå att jag blir bättre! Axeln orkar mer och mer. Jäkligt trevligt!

Matmässigt går det bättre nu iaf! Har spenderat en hel del tid på att sitta på internet och läst massor med bloggar om mat och näringslära. Så det går framåt!

Vikten går det långsamt med dock! Snigelfart neråt. Lite drygt ett kilo minus hittills denna vecka. Süger! Well, bara att kämpa på antar jag...

Har kämpat på bra med träningen i veckan. Tre pass i måndags och två i tisdags. Igår ville inte axeln så det blev bara ett pass. "Hillstraining" som det så fint heter på löpbandet. Jobbigt med bra! Idag blev det ett pass, råkade sova huur länge som helst! Äh, det va min kropp värd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar