torsdag 27 december 2012

Tror jag låter bli...

Ja, hade skrivit ett långt inlägg om min syn på julen. Men jag ångrade mig. Det verkar vara så "heligt" för många å antar att jag inte orkar med nåt tjat om att jag har fel å bla bla bla. Nu e den iaf över för i år, å jag tycker det är skönt! Haha!

Snart nyår dock =) Är för en gångs skull ledig på nyår å har som vanligt inga planer =P Att bara sitta hemma i soffan å mysa med mina katter å en värmefilt står högt upp på listan just nu ^^ Vet inte om jag har nån större lust med så mycket annat faktiskt! Vi får väl se. Det är ju några dagar kvar =P

Träningen lyser med sin frånvaro. Har dessutom slarvat otroligt med maten när jag inte tränat. Ursäkten är att jag varit sjuk. Feber, hosta och snooor! Men nu känner jag mig helt frisk så på fredag kommer det bli ett lunchpass iaf! Ska köra igång med axeln lite smått. Den har börjat göra ont nu de senaste dagarna så behöver få igång den lite helt enkelt. Ryggen har varit dum också men det beror helt säkert på frånvaron av träningen... Är ledig i helgen så blir till att hålla tummarna att gymet har öppet trots att det är precis innan nyår. Känner att jag är redo att komma igång igen ^^ Pepp som FAN! Hatar att vara sjuk men har iaf inte varit sjuk så länge som sist iaf! 2 veckor på fredag. Det får räcka!

Å snart e det dags att börja packa också! Thailand hägrar =))) Längtar så sjukt mycket! Full fokus på träning, sol, avslappning å mat! Kan det bli bättre?! Har funderat ett tag på vad jag kommer sakna, å det är väl en del kanske. Men inte så mycket som man kan tro. Katterna, aa. Men det är lungan! Familj och vänner kommer vara på samma plats när jag kommer hem som när jag åkte. Har ju ingen sambo att sakna nu heller, så det e ju coolers. Snuset följer ju med i två stora lådor, så där är jag safe. Men en sak som jag kommer sakna är såklart klubben... Kommer kännas tomt utan alla härliga FC-vänner! Ni har verkligen ingen aning om hur mycket ni betyder för mig! Som tur är har jag ju Camilla med mig större delen av tiden ^^

Kommer sakna Jill också. Har inte kört hos henne på typ 2 veckor nu å jag längtar redan tillbaka!! Har visserligen 2 pass hos henne som skall rivas av innan jag åker, men sen blir det 2 månaders uppehåll! Jaaa, jag vet att jag kommer träna som faaan i Thailand, det är liksom det som är själva poängen. Men det är annorlunda hos Jill... Kommer sakna dig fina Jill! Så när jag kommer hem igen så får du se till att ha en ledig tid åt mig ;)

I övrigt så e det väl inte så mycket. Ska ge mig in i datahärvan i helgen eftersom jag inte kommer ha någon snart. Den bärbara är det "någon" som haft sönder å den stationära försvinner ju när exet flyttar. Så har bestämt mig för att köpa en lite vassare laptop som även ska få följa med till Thailand! Måste ju ha en dator när jag kommer hem i vilket fall, kan lika gärna ta mina surt förvärvade pengar å slänga ut dem på en dator nu ;) Yay! Eller nåt... Aja, får väl se till att den håller sig ett tag nu... Juuuste! Såg "The Hobbit" förra veckan också! Jävlar i mig va bra den va! Love it! Längtar efter att nästa kommer ut =))

Well, nu ska jag nog sova lite. Har jobbat natt inatt för första gången på 5 år. Snacka om orutin man har... Å på fredag så är det dagpass igen. Jisses vilken vecka... Ska drömma om Thailand å smida lite planer på hur det ska se ut när jag kommer hem igen! Kanske ska slänga ut lite tävlingsansökningar redan nu? Haha!

Ha en bra torsdag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar