måndag 10 december 2012

Jag älskar mitt liv...

Ärligt talat. Jag älskar verkligen mitt liv. Trots att jag har mina perioder då jag helt saknar motivation och viljan att kämpa. Trots att jag Kämpat mer än många andra pga vissa saker i mitt liv. Trots allt.

Det är så mycket som jag är tacksam över!

Jag ä frisk
Jag är mentalt stabil
Jag är stark på många plan
Jag är någorlunda hel i kroppen
Jag kan träna varje dag
Jag har ett jobb som jag trivs med
Jag har världens finaste kollegor
Jag har världens bästa vänner
Jag har en familj som jag älskar

Jag har mål, motivation och vilja som tar mig framåt i en rasande fart
Jag har tränare/coacher som gör allt för att hjälpa mig uppåt
Jag har träningskamrater som gör allt för att vi ska lyckas


Det finns så mycket jag kan rabbla upp egentligen, men kort och gott så vill jag bara säga en sak egentligen:

JAG ÄLSKAR MITT LIV!

Tack för att just DU är en del av det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar