lördag 29 december 2012

Hur man lagar sig själv...

Har inte varit helt nöjd idag. Lite trasig i själen och en miljon tankar som snurrar i huvudet. Lägg till lite lätt panik över det tänkta datorköpet, huvudvärk och trasiga servrar i Frankrike så har ni min förmiddag... Bajs liksom...

Så vad gör man? Jo, som många andra tjejer så tröstade jag mig med lite shopping! Eftersom jag dock inte är riktigt som många andra tjejer så blev mitt inköp kanske lite dyrare dock... Impulsköpte en surfplatta för alldeles för mycket pengar å drog till Fruängen för att hämta ut den! Men sen så heter man Ellen och märker när man står på webbhallen att DAMN, plånboken ligger hemma! Lagom kul när klockan är massor och butiken snart stänger. Men, heter man Ellen så funkar det även så här: vill jag ha nåt så vill jag ha det NU! Vägrar vänta.

Min normalt tunga högerfot blev lite tyngre än vanligt och alla bilar ute, typ hela jäkla Sverige, fick helt enkelt flytta på sig! Alldeles för kort stund senare är jag nu tillbaka i Fruängen och står i kön och förundrar mig lite hur det kan vara så lång tid kvar innan de stänger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar