måndag 10 december 2012

Precis NU blev jag nervös!

Har varit en rätt soft dag idag. Vaknade tidigt och drog direkt till gymet. Värmde upp på löpbandet och drömde mig bort fullständigt. när jag kollade ner på maskinen hade jag visst kört i 20 min! Funderade på om jag bara skulle köra på, men längtade upp till vikterna. Så varvade ner och gick å körde skiten ur mina armar. Haha! Skönt som fan... Passade även på att sola lite. Behöver ljuset å värmen!! Längre så sjukt mycket just nu =((

Städade lägenheten, tig tag i tvätt å disk och softade lite vid datorn. Några timmar senare så styrde jag kosan mot klubben! Har saknat den som tusan! Som vanligt så klev jag in i en varm lokal med varma människor som hälsar en välkommen. Älskade fina människor! Hur ska jag kunna träna utan er i 2 mån?! Tur att jag har min Camilla med mig ;)

Idag blev det iaf matchträning! Blev massa sparring å det märks att det inte blir så ofta nu för tiden... Försökte tänka på vad Jill sagt och hitta ett sätt att fightas "smartare". Försöker även få in vanan att försöka hålla mitten hela tiden. Allt för att spara energi ;) Tycker att just de delarna gick bra, men fick som vanligt pisk... Hmm...

Nu när jag varvat ner lite så slog paniken klorna i mig. Fatta att det snart är dags!! Fatta att jag snart ska åka till Thailand å matcha!! Panik!! Just precis NU blev jag nervös. Just precis NU slog mig tanken att jag inte är redo. Just precis NU inser jag att min ringrostiga sparring INTE kommet att räcka till! Försöker andas. Försöker hitta en lösning...

SÅ! Nu måste jag hitta en sparringpartner som kan hjälpa mig, genast! Anna? Maria? Kristian, när kommer du hem igen?! Vill helst hitta en tjej i min egen viktklass, eller iaf typ... Måste sparras MASSOR!!

Imorgon blir det iaf till att jobba extra. Slutar fem så hinner in till klubben i god tid för sparringpasset! Hur ska detta gå...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar